הגיע הזמן לזנק למים העמוקים

בואו לבנות קריירה במקורות

אודות חברת מקורות

מספקים מים עם ערך

הסיפור שלנו במקורות הוא למעשה סיפורה של המדינה. כבר למעלה מ-80 שנה שאנחנו במקורות מובילים את משק המים של המדינה ומרווים את צימאונה.

כחברת המים הלאומית יש לנו את הזכות להיות חלק מהגשמת החזון הציוני ולהפוך אותו למציאות של ממש. התשתיות ומפעלי המים האדירים שהקמנו לאורך השנים אפשרו למעשה את החיים בישראל ונתנו מענה לצרכי כל המגזרים: למשקי הבית, לשדות החקלאיים ולמפעלים התעשייתיים.

לכל אורך הדרך אנו פועלים לפי מצפן הערכים שלנו, אשר מראה לנו את הדרך ומוביל אותנו גם בימים של גאות וגם בימים של יובש.

 

שליחות לאומית

המים הם נכס אסטרטגי של מדינת ישראל מבחינה כלכלית, מדינית וחברתית. כל אחד מעובדי מקורות רואה את פועלו במשק המים כשליחות של ממש.

על החברה שלנו מוטלת האחריות להבטחת זמינות ואיכות המים אותם היא מספקת, היות ומדובר במשאב הנמצא במחסור.

מקצועיות ואמינות

מקצועיות עבורנו היא לספק סוגי מים שונים באיכות גבוהה, באמינות, בטיחות, בטחון ויעילות תפעולית וכספית.

המקצועיות באה לידי ביטוי במובילות טכנולוגית, בניסיון רב שנים ובבנייה מתמדת של מוקדי ידע בתחומים הרלוונטיים לפעילות, וחיונית להמשך פעילותינו כחברה בסביבה התחרותית והמאתגרת, תוך התייעלות מתמדת.

מובילים חדשנות

החברה שלנו משקיעה במשאבים ובהטמעת חדשנות טכנולוגית בכל העת, כדי לאתר הזדמנויות חדשות, להביא לשיפור באיכות המים ובאבטחת איכותם ולהמשיך להוביל את ענף משק המים בישראל. אנחנו מקדמים יזמות טכנולוגית בעזרת מחקר ופיתוח יישומי ועידוד היזמות ממקורות פנימיים וחיצוניים.

 

שיתוף פעולה וכבוד הדדי

שיתוף הפעולה, הכבוד הדדי והאכפתיות משמשים במקורות ערכים המבטיחים את קיומה וצמיחתה של החברה המתמודדת עם אתגרים רבים.

החברה מייחסת חשיבות רבה לסביבת העבודה ופועלת ליצור סביבת עבודה מכבדת, מכילה והוגנת. אנו פועלים תוך ראיית טובת כלל החברה ומעודדים חשיבה מערכתית ושיתוף פעולה בין היחידות השונות.

זורמים עם הסביבה

כחברה שמהות עיסוקה הוא ניהול משאב החיים, אך טבעי שהגנה על הסביבה, ובכלל זה, שימוש אחראי במשאבי הטבע, יהוו עקרונות יסוד בניהול החברה שלנו.

החברה שלנו מאמצת יעדים בינ”ל לפיתוח בר קיימא ומשלבת יעדים אלו בפעילותה. אנו כל העת פועלים תוך הטמעת שיקולים סביבתיים בתהליכי העבודה, אימוץ טכנולוגיות מתקדמות וחדשנות סביבתית, למען הפחתת ההשפעות הסביבתיות והגנה על הסביבה.

דילוג לתוכן